19 Aralık 2011 Pazartesi

Yaşlı adam, kapıdan içeri giren eski müşterisine anlatmaya başladı.
Sanki bu anı bekliyordu. Yıllar öncesinden biri gelse de, o da bunları anlatsa diye...
" 10 sene oldu, eşimi kaybedeli dedi. Sizi görmediğim süre ne kadar çok olmuş demek ki...
Bir süre hiç çıkamadım yukarıya, eşimin eşyalarının olduğu odaya. 
Öylece kapatıvermiştim.
Neden sonra cesaret ettim.  İçeriye girdim, ortalığa bakındım. 
Sanki namahrem bir şeye dokunur gibi, ucundan ucundan bakmaya kaldırmaya başladım.
Onlarca etiketiyle duran giysi, hiç kullanılmamış iki kutu porselen yemek takımı duruyordu.
O hiç gelmeyecek güne saklanmış... Siz siz olun, her şeyi takın, giyin, kullanın." dedi...
Bazı hayatlar, bazı hikayeler böyledir işte 
hayat felsefesi gibi geliverirler insana.
Kulaktan kulağa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder